کليه خدمات واحدهاي بين‏راهي در اختيار گردشگران قرار مي‏گيرد

به گزارش ميراث آريا(chtn)، به نقل از روابط عمومي معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، معاون گردشگري سازمان ميراث ‏فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، با بيان اين خبر گفت: نظر به امتناع برخي از واحدهاي بين‏راهي و در اختيار قرار ندادن امکاناتي چون نمازخانه و سرويس‏هاي بهداشتي به مسافران، بخش‏نامه‏اي از سوي دفتر امور مراکز و خدمات گردشگري معاونت به تمام واحدهاي مربوطه ابلاغ شده است تا بر مبناي آن خدمات موجود در اختيار کليه گردشگران قرار گيرد.

«منوچهر جهانيان» با بيان اين که هم‌اکنون از سوي معاونت گردشگري يک گروه نظارتي ويژه به منظور بررسي نحوه اجرايي شدن اين بخش‏نامه و بازرسي جامع واحدهاي بين‏راهي به استان‏هاي سراسر کشور اعزام شده است، تصريح کرد: ناظران اعزامي موظف‌اند رعايت استانداردهاي تعيين شده، امور بهداشتي و در اختيار قرار دادن تمام امکانات واحدهاي بين‏راهي تحت پوشش معاونت گردشگري به مسافران را مورد بررسي قرار دهند.

وي با بيان اين‏ که به محض جمع‏آوري گزارش‏هاي واصله از سوي بازرسان اعزامي برخوردي جدي با متخلفان صورت خواهد گرفت، افزود: همچنين افرادي که تخطي از بخشنامه ابلاغي واحدهاي بين‏راهي را مشاهده کنند نيز مي‏توانند از طريق سامانه پيامک کوتاه 2000440 يا شماره تماس 66582231 با معاونت گردشگري در ارتباط باشند تا موارد نقض شده مورد پي‌گيري قرار گيرد.
ب/120

انتهای پیام/

کد خبر 1391072418